ul. Poznańska 1

64-200 Wolsztyn

dietetykwolsztyn@gmail.com

  • White Facebook Icon

Tel: 786849901

© 2019 by Wioleta Piętka. Proudly created with Wix.com

Oferta

Zachęcam do współpracy osoby pragnące poprawić swoją sylwetkę, stan zdrowia lub zmienić swoje nawyki żywieniowe. W ofercie:

- diety w nadwadze i otyłości

- diety w chorobach dietozależnych:

            - nadciśnienie

            - podwyższony poziom cholesterolu/trójglicerydów

            - cukrzyca typu 2

            - dna moczanowa

            - choroby układu krążenia

            - niealkoholowe stłuszczenie wątroby

-  diety dla osób zmagających się z zaburzeniami hormonalnymi

            - niedoczynność tarczycy

            - nadczynność tarczycy

            - Hashimoto

            - PCOS

            - insulinooporność

- diety dla kobiet planujących ciąże, w ciąży, karmiących lub z cukrzycą ciążową

- dieta on-line - idealne rozwiązane dla osób zabieganych lub nie mogących skorzystać z wizyty w gabinecie z powodu choroby.  Dzięki tej usłudze można otrzymać profesjonalnie ułożony, zbilansowany jadłospis bez wychodzenia z domu. Napisz do mnie na dietetykwolsztyn@gmail.com wiadomość o treści DIETA. W odpowiedzi prześlę Ci kwestionariusz pytań. Uzupełniony wywiad dietetyczny odeślij na ten sam adres. Zrealizuj płatność za opracowaną dietę. 

Dane do przelewu

Dietetyk Wioleta Piętka

nr konta 16109016070000000143291631

 

Nie zajmuje się układaniem jadłospisów dla sportowców, dla osób po operacjach bariatrycznych oraz osób chorujących na anoreksję i bulimię. 

- indywidualne spotkanie z dietetykiem- w trakcie takich spotkań klient wspólnie z dietetykiem wypracowuje własny, indywidualny sposób odżywiania. Klient uzyskuje wiedzę na temat żywienia, ale przede wszystkim wsparcie we wdrożeniu zdrowych nawyków w życie. Opieramy się na metodzie małych kroków- metoda ta, szczególnie jest ceniona przez osoby, które mają już wiele prób odchudzania za sobą, są zmęczone ciągłym byciem na diecie i efektem jojo. Nie otrzymują tu Państwo gotowego jadłospisu, zmieniamy kolejno złe nawyki żywieniowe na dobre. Nie każdy jest przecież gotowy od razu do wielkich poświęceń i całkowitego przewartościowania swojego dotychczasowego sposobu na życie. Każdy wypracowuje swój cel według własnego rytmu. Główną zasadą jest robienie małych kroków służących realizacji większego celu – zmiany siebie i swojego życia.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now